Nieuwe Hemweg 2, 1013 BG Amsterdam
+31 (0)20 705 85 00

Vraag support aan

Vraag support aan

MailCamp maakt gebruik van een professionele supportomgeving van Zendesk. Hiermee kunnen wij u sneller en efficiënter helpen.

Wat zijn de voordelen van ons ticketingsysteem?

  • Vragen en antwoorden uit het verleden blijven bij elkaar (gecentraliseerd).
  • U hoeft dus niet meer te zoeken naar (oude) antwoorden in uw mailbox of die van uw collega’s.
  • Uw ticket wordt gelinkt aan de knowledgebase waarin antwoord wordt gegeven op voor u relevante items.
  • Eenvoudige opvolging van uw tickets via e-mail.
  • De tickets van collega’s zijn ook inzichtelijk.
  • Urgente verzoeken krijgen automatisch een hogere prioriteit.
  • U ontvangt per e-mail bericht indien uw supportissue is opgelost.

Hoe werkt het?

Voordat u kunt inloggen op uw supportomgeving, dient u zich eenmalig hier te registreren.

Indien u zich geregistreerd heeft, kunt u inloggen met uw persoonlijke accountgegevens.

U heeft een vraag of probleem?

Support ticket aanmaken
MailCamp gratis proberen
Probeer MailCamp gratis!
> Beste Prijs/Kwaliteit
> Mobiele weergave
> Bureau Licenties
> 100% Nederlands
> Hosting op eigen server
> Webshop koppeling