Het meest gebruiksvriendelijke en betaalbare e-mail marketing software pakket

Onze succesformule


4 factoren die samen een ijzersterke combinatie vormen!

Gebruiksvriendelijke software

De prettigste email marketing software; voor iedereen toegankelijk!

Compleet pakket

Email marketing software met alle wensbare functionaliteiten

Beste prijs/kwaliteit verhouding

Fijne email marketing software voor de beste prijs

Professionele helpdesk

Samen met MailCamp naar het beste email marketing resultaat

Email marketing tool

 

5 tips voor het kiezen van een goede email marketing tool

Hoe kiest u nou een goede email marketing tool? Dat is de vraag die velen zich stellen als ze een nieuwe Email Service Provider (ESP) willen selecteren. Vanzelfsprekend moet de email marketing software gebruiksvriendelijk en betaalbaar zijn. Hieronder helpen we u op weg om een goede keuze te maken.

1. Bepaal de grootte van uw database en het mailvolume
Veel email marketing tools bepalen de kosten op basis van de grootte van je database en/of het volume dat u denkt te gaan mailen. Heeft u veel adressen en mailt u vaak, dan betaalt u vanzelfsprekend meer. Wilt u besparen op e-mail marketing kosten, let hier dan goed op.

Ongeachte de grootte van uw database of mailvolume, is MailCamp een prima email marketing tool. In MailCamp kunt u heel eenvoudig een mooie, responsive nieuwsbrief opstellen en vervolgens snel naar klanten versturen.

2. Aan welke eisen en wensen moet de e-mail marketing tool voldoen?

Welke plannen heeft voor de toekomst? Sluit de e-mail marketing tool daar goed op aan? Overleg uw wensenpakket daarom met de leverancier om te zien of de e-mail marketing tool aansluit op je behoefte en toekomstplannen.

3. Maak een goed inschatting van je technische kennis

Bij het selecteren van een e mail marketing tool is het goed om na te gaan of u alle technische kennis in huis hebt om uw CMS of database te koppelen aan de ESP. Dit kan met name van belang zijn als u ambitieuze plannen heeft en graag uw systemen naadloos wilt integreren. Heeft u niet of nauwelijks technische kennis in huis, dan kunt u beter een Nederlandse leverancier kiezen die persoonlijk ondersteunt.

4. Vergelijk de kosten | Wat kost de e mail marketing tool?

Vergelijken loont! Heeft u een paar email marketingpakketten op het oog, bekijk dan goed de kosten. De e-mailkosten kunnen nog weleens verschillen per e mail marketing tool. Kosten worden dikwijls uitgedrukt in CPM (kosten per 1000 verzonden e-mails) daarnaast vragen sommige ESP’s opstartkosten en zijn er vaak maandelijkse kosten. Kortom: Maak vooraf dus een goede calculatie.

5. Vraag een demo aan.
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden. Laat de leverancier u maar overtuigen!
In een korte (vaak online) sessie laat hij / zij u de basisstappen en mogelijkheden zien van het email marketing pakket. U heeft vervolgens niet alleen een goede indruk, maar gelijk ook de basiskennis om beter te kunnen testen. Vanzelfsprekend kunt op basis hiervan een beter verantwoorde keuze maken.

Onze professionele helpdesk maakt het verschil

24/7 support!. Met snelle en persoonlijke support en advies maken we dagelijks het verschil.

MailCamp in cijfers

Tevreden klanten

Jaar op de markt

Trainingen

Talen leverbaar

Templates opgeleverd

Ervaar het gebruiksgemak van MailCamp email marketing software

Probeer 30 dagen gratis

Geen Verplichtingen

Gratis Support