Dé ideale e-mail marketing oplossing voor (franchise) organisaties en bedrijven met meerdere marketing afdelingen
Het concept uitgelegd
Indien u de MailCamp software eenmalig aanschaft, dan kunt u ervoor kiezen om binnen uw centrale MailCamp omgeving te werken met subaccounts. Iedere marketing unit krijgt dan een eigen gebruikersaccount binnen MailCamp.
Deze subaccounts kunnen diverse franchisenemers zijn, maar ook (afzonderlijke) marketingafdelingen of aparte webshops
binnen 1 grotere organisatie. U behoudt de regie (indien gewenst) en bepaalt de richtlijnen voor de communicatie.
Deze richtlijnen worden in MailCamp vertaald naar rechten en permissies.
De franchisenemer of afzonderlijke marketingunit voegt vervolgens lokale content toe en kan zo zijn eigen nieuwsbrief persoonlijk en relevant maken. Nadat hij deze verstuurd heeft naar zijn eigen adressen, kan hij het succes beoordelen aan de hand van heldere rapportages.
Als administrator behoudt u de controle en bepaalt u zelf de bevoegdheden (rechten en permissies) van de subgebruikers.
Zo werk u samen binnen 1 centrale omgeving naar het beste resultaat. Gebruiksvriendelijk en tegen de beste prijs.
Franchisegever
Centrale MarCom afd.
Accounts beheren via permissies en restricties
Centraal template beheer
Regie over alle nieuwsbrieven
Inzicht in statistieken van subaccounts
Franchisenemer
Onderliggende MarCom afd.
Eigen content toevoegen aan nieuwsbrieven
Eigen mailinglijst beheer
Eigen nieuwsbrieven versturen
Eigen rapportages en statistieken
Ervaar het gebruiksgemak van MailCamp email marketing software
Probeer 30 dagen gratis
Geen Verplichtingen
Gratis Support