Bereik specifieke doelgroepen door selecties en segmenten

Bereik specifieke doelgroepen door selecties en segmenten

Target uw doelgroep

E-mail marketing wordt persoonlijker en effectiever indien u de inhoud beter laat aansluiten bij de behoefte en verwachting van uw lezers. Het gericht versturen van een e-mailing aan subgroepen met voor hen relevante informatie, zal de waardering en respons op uw e-mailing aanzienlijk verbeteren.

Een mailing versturen naar selecties en segmenten

Met MailCamp kunt u een e-mailing versturen naar selecties en filteren op basis van voor u relevante criteria.  Het versturen van mailings naar selecties zorgt ervoor dat u met gerichte content uw doelgroep bereikt.
Hoe meer velden met klantdata u heeft, hoe gerichter u met gepersonaliseerde content uw doelgroep kunt benaderen.
Dit leidt tot een betere respons en dus een beter resultaat.

Bereik doelgroepen op basis van eerder klik- en opengedrag

Met MailCamp kunt u eenvoudig doelgroepen segmenteren op basis van eerdere activiteit. Wilt u alleen mensen bereiken die een eerdere specifieke nieuwsbrief wel / niet geopend hebben? Voeg dan gewoon dit criterium toe aan het segment. U verbetert de conversie op een eerdere campagne door nieuwsbrieven te sturen naar personen die bijvoorbeeld een eerdere mailing niet hebben geopend. Denk bijvoorbeeld aan het opnieuw sturen van een belangrijke productbrochure of prijslijst aan klanten die eerder niet reageerden. Door een week later bijvoorbeeld nogmaals een mailing te versturen naar alle personen die de vorige campagne niet hebben geopend, bereikt uw brochure extra klanten. Hiermee verbetert u dus direct het succes op uw totale campagne

Ervaar het gebruiksgemak van MailCamp email marketing software

Probeer 30 dagen gratis

Geen Verplichtingen

Gratis Support