Meten is weten

Email marketing verbeteren met goed inzicht in het resultaat

Het klinkt cliché, maar meten is meten! Door goed de resons op uw mailing te analyseren, krijgt u inzicht in het leesgedrag van uw klanten.  Email marketing verbeteren begint dus bij goed inzicht in de response en resultaten van uw e-mailcampagne.

Met MailCamp kunt u uw email marketing verbeteren met heldere statistieken en duidelijke rapportages.

Zo analyseert en bekijkt u o.a.:

  • Hoe vaak uw campagne geopend wordt
  • Wie u mailcampagne geopend heeft en wie niet
  • Waar op geklikt is
  • Welk link het populairst is (hier ligt dus de meeste interesse)
  • Hoeveel unieke relaties uw e-mailcampagne geopend hebben
  • Wie zich hebben uitgeschreven op uw e-mailcampagne en wat de reden is
  • Welke adressen gebounced zijn en wat de reden is
  • Op wat voor (mobiele) apparaat uw e-mailings geopend zijn

Door goed de resultaten van uw campagnes te analyseren, zult u patronen ontdekken die u helpen bij het verbeteren van uw email marketing.

Verbeteren email marketing door AB testen

Een slimme manier om te verbeteren in email marketing is door AB testen uit voeren. Door te testen met verschillende versies van uw e-mailing, kunt u achterhalen wat werkt en wat niet. Zo is de onderwerpregel een element van uw e-mail waarbij u snel verschil in resultaat kunt zien als u daarvan verschillende versies test.

AB testen in een standaard onderdeel van ons e-mail marketing softwarepakket.

Ervaar het gebruiksgemak van MailCamp email marketing software

Probeer 30 dagen gratis

Geen Verplichtingen

Gratis Support

Ervaar het gebruiksgemak van MailCamp email marketing software

Probeer 30 dagen gratis

Geen Verplichtingen

Gratis Support