Nieuwe Hemweg 2, 1013 BG Amsterdam
+31 (0)20 705 85 00

Functionaliteiten

1001 functionaliteiten van MailCamp

Probeer MailCamp 30 dagen gratis

 

Responsive templates

MailCamp heeft mooie responsive templates, die er, ongeacht het apparaat waar ze op geopend worden, goed uit zien. Wist u bijvoorbeeld dat meer dan 47% van de email tegenwoordig geopend wordt op een mobile device?

Meer informatie

Responsive templates

 

dragndropeditor

Responsive Drag ’n Drop editor

Creëer mooie responsive nieuwsbrieven met de nieuwe drag ’n drop editor. Tekst en afbeeldingen toevoegen is makkelijk en inhoud verplaatsen doet u gewoon door de blokken te slepen.

Meer informatie

 

Social Media integratie

Vergroot het bereik (en dus het succes) door uw nieuwsbrief te (laten) delen via social media.

Kortom: versterk uw e-mail met de inzet van social media.

Meer informatie

Social media

 

Behavioral Targeting

Target uw doelgroep

Bereik specifieke doelgroepen met gerichte e-mail campagnes of stuur gerichte mailingen op basis van eerdere kliks en opens. Combineer verschillende segmenten voor precies bereik van uw doelgroep.

Meer informatie

 

Complete statistieken en rapportages

Krijg inzicht in het succes van uw nieuwsbrief met de complete nieuwsbrief statistieken van MailCamp. Zie o.a. wie geopend en waar op geklikt heeft en of uw nieuwsbrief geopend is op PC, tablet of telefoon.

Meer informatie

Statistieken

 

Google Analytics integratie

Google Analytics integratie

Volg uw e-mail marketing campagne resultaten met Google Analytics en achterhaal hoe de nieuwsbriefbijdraagt aan het traffic en online sales op uw website.

Meer informatie

 

A/B testen

Haal meer uit uw nieuwsbrief en zorg ervoor dat u precies weet welk aanbod het beste aansluit bij uw doelgroep. Welk onderwerp werkt het beste, en welke kleur button zorgt voor meer kliks? Met de effectieve A/B weet u eenvoudig wat beter werk en haalt u makkelijk meer resultaat.

Meer informatie

ab-split-testing

 

multilanguage

Autoresponders 2.0

Automatiseer uw e-mail marketingactiviteiten door bijvoorbeeld automatisch een verjaardags-kaart of bedank mail te sturen.

Meer informatie

 

RSS/XML content importeren

Importeer nieuwsberichten vanuit een RSS feed (bijvoorbeeld WordPress) of XML feed automatisch in uw nieuwsbrief. Zo hoeft u nooit nieuwsitems te kopiëren en kunt u een relevante nieuwsbrief maken in 5 minuten!

Meer informatie

 

Probeer MailCamp 30 dagen gratis

 

Meer functionaliteiten

E-mail Design Features
Ook uw eigen bestaande emailtemplates kunt u eenvoudig uploaden van uw computer of importeren uit een webpagina.
Onze templates zijn er op getest dat ze in alle populaire e-mail programma’s (Yahoo, Live mail, Gmail en Outlook) hetzelfde eruit zien. Uw contacten zien uw mailing zoals u het bedoelt heeft.
Ontwerp uw eigen nieuwsbrief met onze handige nieuwsbrief editor. Bewerk zelf uw afbeeldingen en teksten. Plaats links die verwijzen naar uw website of online PDF bestanden.
Bent u benieuwd hoe uw nieuwsbrief bij de klant aankomt? Verstuur een testmail naar uw eigen emailadres met onze preview verzendfunctie.
In de ingebouwde beeldbank van MailCamp kunt eenvoudig uw nieuwsbrief afbeeldingen ordenen op datum en grootte.
Personaliseer uw email met slechts 2 klikken door gebruik te maken van de ‘extra velden’ zoals voornaam, leeftijd, of bedrijfsnaam.
Wanneer uw klanten geen html-nieuwsbrieven kunnen ontvangen kunt u ze verwijzen naar een online RSS webarchief.
Door een Anchor link te plaatsen in uw nieuwsbrief kunt u verwijzen naar een specifieke deel of kopje van uw nieuwbrieftekst.
Nieuwsbrief functionaliteiten
In de nieuwsbrieven van MailCamp is het eenvoudig om een uitschrijflink te plaatsen. De contacten die zich uitschrijven worden automatisch verwerkt in uw mailinglijst en ontvangen vanaf dan geen mail meer.
Vlak onder het menu verschijnen random tips hoe u uw nieuwsbrief campagne kunt optimaliseren. Erg handig!
Emailadressen die niet bestaan (bounce) worden na verzending automatisch verwijderd uit uw mailinglijsten. U kunt de lijst met bounced e-mail adressen exporteren om te zien of het een soft- (bijv. Mailbox zit vol) of hardbounce (E-mailadres bestaat niet) is geweest.
Geef u ontvangers de mogelijkheid om de nieuwsbrief door te sturen naar een vriend. In uw statistieken kunt u later terugzien naar wie de nieuwsbrief is doorgestuurd en of de ontvanger zich ook heeft ingeschreven.
U hoeft zich geen zorgen te maken over E-mailadressen die meerdere malen in uw mailinglijst voorkomen. MailCamp garandeert u dat er nooit een emailadres twee keer voorkomt in dezelfde mailinglijst.
Gaat u een week op vakantie? Of bent u morgen niet op kantoor? Geen probleem. U bepaalt zelf op welke datum en tijdstip u uw nieuwsbrieven verstuurd.
Verzend uw nieuwsbrief in één keer naar meerdere lijsten. Dubbele emailadressen worden automatisch eruit gehaald voor verzending.
Verstuur een HTML nieuwsbrief (met afbeeldingen) of een mailing met alleen tekst.
U kunt uw websiteformulieren beveiligen d.m.v. een CAPTCHA code. Dit om te voorkomen dat uw formulier wordt ge-SPAMed door webrobots.
Importeer nieuwsitems vanuit uw RSS feed (bijvoorbeeld WordPress) en bespaar veel tijd bij het opmaken van een relevante nieuwsbrief.
Contactpersonen beheer
Omdat MailCamp automatisch de opt-ins, uitschrijvingen en bounce emails verwerkt bent u er altijd zeker van dat u voldoet aan de SPAM-wetgeving.
U wilt u klantenbestand via een Excel-sheet in een keer importeren in MailCamp? Geen probleem. Het is zelfs mogelijk om een backup te maken door uw gegevens te exporteren.
Maak eenvoudig een inschrijfformulier aan om op uw website te ‘plakken’. Alle nieuwsbriefinschrijvers worden direct in uw MailCamp contactenlijst verwerkt.
U bepaalt zelf welke informatie u van uw contacten wilt opslaan. Maak zoveel extra velden aan als u wilt (woonplaats, interesses, naam, telefoonnummer, etc.) Deze velden kunt u vervolgens gebruiken om uw nieuwsbrief te personaliseren.
Met MailCamp kunt u zoveel mogelijk mailinglijsten maken als u wilt. Maak bijvoorbeeld een aparte lijst voor uw nieuwbrieflezers en ander voor uw zakelijke contacten.
Iedereen die zich inschrijft voor uw mailinglijsten krijgt een bevestigings mail, waarin zij zelf toestemming kunnen geven op het ontvangen van de nieuwsbrief. Per 1 oktober 2009 is dit wettelijk verplicht.
Voeg een wijzigingslink toe aan uw nieuwsbrieven. Uw contacten kunnen te allen tijde zelf hun details, zoals adres en telefoonnummer veranderen.
U kunt gemakkelijk mensen uit uw lijst verwijderen. U zoekt bijvoorbeeld op naam of e-mailadres of u importeert een lijst met adressen wanneer het meerdere contacten zijn die u wilt verwijderen. Deze contacten kunt u permanent verwijderen of u markeert ze als uitgeschreven zodat zij geen nieuwsbrieven meer van u ontvangen.
Door het toevoegen van een uitschrijflink in uw nieuwsbrief kunnen contactpersonen zich met één druk op de knop uitschrijven.
Verstuur uw nieuwsbrieven doelgroepgericht door segmentlijsten aan te maken. Maak bijvoorbeeld een selectie waarbij u alleen heren 55+ uit Duitsland een mailing stuurt.
De ingebouwde ‘blacklist’ zorgt er voor dat contactpersonen die geen mail willen of mogen ontvangen deze ook niet zullen krijgen.
Door een selectie te maken kiest u zelf welke contactpersonen u wilt zien. Maak bijvoorbeeld een selectie van alle heren uit Alkmaar die op een specifieke link in een nieuwbrief hebben geklikt.

 

Uitgebreide e-mailmarketing functionaliteiten
Een splittest geeft u de mogelijkheid om verschillende versies van een nieuwsbrief te versturen en na afloop te zien welke het best gepresteerd heeft. Voorbeeld: U verstuurt twee dezelfde nieuwsbrieven, met een andere onderwerpregel naar 10% van uw contacten. Het systeem verdeelt beide nieuwsbrieven over die 10% en onderzoekt na afloop welke van de twee het beste geopend is. De best presterende nieuwsbrief wordt naar vervolgens naar de overige 90% verstuurd.
Wanneer een contactpersoon een nieuwsbrief of een autoresponder ontvangt, opent of doorklikt, wordt deze actie automatisch opgeslagen en toegevoegd aan het profiel van het contactpersoon. Door het analyseren van de geschiedenis heeft u een goed inzicht in het gedrag van uw contactpersoon.
U kunt in het logboek ook zelf notities maken, zoals gevoerde telefoongesprekken of eventuele vragen en klachten van een van uw contactpersonen.
MailCamp ondersteunt de Google Calendar. U kunt gemakkelijk herinneringen toevoegen door op het “Toevoegen aan Google Calendar” icon te klikken.
Feedbackloops worden automatisch verwerkt in MailCamp om de deliverability te vergroten.
Statistieken & rapportage
Meten is weten. Vanuit het Statistieken Tabblad kunt u exact zien en volgen hoeveel emails zijn geopend en wanneer. De statistieken kunt u terugzien van de afgelopen 7 dagen, 30 dagen, laatste jaar of een zelf gekozen tijdsspan. Alle statistieken zijn weergegeven in duidelijke staaf- en circeldiagrammen. Ook kunt u deze printen of exporteren naar een Excel-bestand.
Van iedere verstuurde nieuwsbrief kunt precies zien hoe vaak er op een bepaalde link geklikt is. Dit geeft u een geweldig inzicht in de interesses van uw nieuwsbrief ontvangers.
De nieuwsbrieven van MailCamp zijn volledig te koppelen met uw Google Analytics programma. U kunt nu precies zien hoeveel bezoekers op uw website afkomstig zijn van een verstuurde nieuwsbrief.
Bounces worden automatisch verwerkt in uw statistieken. U kunt nu precies zijn welke emailadressen geweigerd zijn en wat daar de reden van is.
In de uitschrijfstatistieken krijgt u een overzicht van alle contacten die zich hebben uitgeschreven op uw mailinglijst.
Bekijk wie uw nieuwsbrief heeft doorgestuurd en zie vervolgens of de ontvanger zich heeft ingeschreven op uw mailinglijst.
Autoresponder functionaliteiten
Bespaar tijd en energie met autoresponders. Zet uw campagne klaar en verstuur automatisch een nieuwsbericht naar degene die zich heeft ingeschreven op uw mailing lijst. Verstuur bijvoorbeeld automatisch een routebeschrijving wanneer iemand zich heeft ingeschreven voor een seminar.
Zet uw follow up mails in de autopiloot met Triggers. Verzend een verjaardagskaart naar uw klanten of verstuur geheel automatisch een opvolgmail als iemand op een link gedrukt heeft. Met Triggers kunt u:
Automatisch mailen op basis van datum (bijvoorbeeld verjaardag of beurs)
Op basis van doorklik contactpersonen aan een andere mailinglijst toevoegen.
Toevoegen of verwijderen van een contactpersoon op een lijst met een uitvoer datum in de toekomst.

 

Reseller & Whitelabel opties
Zowel in de copyright als in het pakket zelf zal de bedrijfsnaam MailCamp worden vervangen door uw bedrijfsnaam. Tevens kunt u uw eigen logo en favicon uploaden en kunnen wij de menubalk stylen naar uw huisstijl.
Maak gebruikersgroepen aan en definieer welke groep welke functies mag gebruiken
Bepaal zelf de aantallen die uw gebruikers mogen versturen per maand.
MailCamp gratis proberen
Probeer MailCamp gratis!
> Beste Prijs/Kwaliteit
> Mobiele weergave
> Bureau Licenties
> 100% Nederlands
> Hosting op eigen server
> Webshop koppeling