Nieuwe Hemweg 2, 1013 BG Amsterdam
+31 (0)20 705 85 00

Responsive template design

Responsive template design

“The world is going mobile, which means our customers are going mobile.”

In de afgelopen jaren is het gebruik van smartphones en tablets geëxplodeerd. Op dit moment wordt 42% van alle e-mails geopend op een mobiel apparaat. Zorg door middel van een responsive email template dat de nieuwsbrief zich aanpast aan de resolutie van het scherm van het device.

Een paar cijfers

  • 42% van de email wordt nu geopend op een mobile device, zoals een smartphone of tablet – Litmus –”Email Analytics” (feb 2013)
  • Slechts 2% leest dezelfde email nog een keer op een ander apparaat – Knotice “Mobile Email Opens Report” (jan 2012)
  • Het aantal commerciële e-mails dat geopend wordt op een mobiel apparaat, zal naar verwachting eind 2013 hoger zijn dan het aantal dat geopend wordt op een gewone PC – Knotice Bi Annual Report (2013)
  • 70% van de ontvangers verwijdert de e-mail op hun telefoon als deze er niet goed uitziet. Ze zullen de e-mail dus niet meer op de computer lezen – Blue Hornet, Consumer Views of Email Marketing (maart 2012)


Wat is responsive design?


Responsive design wil zeggen dat het ontwerp passend gemaakt wordt voor de breedte van alle (mobiele) apparaten. Bij een responsive design zal het ontwerp zich dus automatisch aanpassen aan de resolutie van het scherm.
MailCamp ontwikkelt responsive templates die scoren.

Wij zorgen ervoor dat uw nieuwsbrief geoptimaliseerd wordt voor zowel desktop, telefoon als tablet. Hiermee wordt de leeservaring verbeterd. U voldoet u aan de behoefte en wensen van uw ontvangers en minder irritaties en afmeldingen uw ontvangers horizontaal moeten scrollen, inzoomen en moeten klikken op veel te kleine tekst linkjes wordt hierdoor beperkt. Het resultaat daarentegen vergroot.

Neem contact op
MailCamp gratis proberen
Probeer MailCamp gratis!
> Beste Prijs/Kwaliteit
> Mobiele weergave
> Bureau Licenties
> 100% Nederlands
> Hosting op eigen server
> Webshop koppeling