Tips voor mobiele e-mail marketing / mobile experience

Tips voor mobiele e-mail marketing

Is jouw nieuwsbrief al geoptimaliseerd voor de beste mobiele leeservaring? In 2017 werd gemiddeld 39% van de nieuwsbrieven gelezen vanaf een mobiel apparaat. In sommige branches (horeca, e-commerce en recreatie) wordt zelfs meer mobiel gelezen dan via een desktop. Een mobiel vriendelijke nieuwsbrief is een must. De ultieme mobiele beleving is echter meer dan een responsive ontwerp alleen.

Tips voor mobiele e-mail marketing Lees verder »

MailCamp Wordpress plugin

Koppel WordPress plugin aan mailinglijst in MailCamp

WordPress? Wat is dat? Geintje natuurlijk, want iedereen kent WordPress. Sterker nog, WordPress is het meest gebruikte content management systeem voor websites. De voordelen van WordPress zijn uiteraard dat het een open-source script is (en dus gratis te downloaden) en dat er duizenden supermooie templates (themes – bijvoorbeeld via Themeforest) voor beschikbaar zijn en meer dan 55.000 plugins. Daarbij is het geprogrammeerd in PHP en is er altijd wel een developer te vinden die zijn weg kan vinden in jouw WordPress website.

Koppel WordPress plugin aan mailinglijst in MailCamp Lees verder »

Dynamische content in de BEE Drag & Drop Editor

Dynamische Content in de BEE Editor

Met de nieuwe dynamische content integratie in de BEE Drag & Drop Editor wordt het mogelijk om bepaalde content alleen weer te geven indien de ontvanger voldoet aan bepaalde criteria. Deze criteria kun je aangeven met Extra Velden. Bijvoorbeeld; je wilt een bepaald nieuws item alleen weergeven aan kinderen jonger dan 10 jaar. Indien het moment van verzenden 14 juni 2018 is mag de waarde van de geboortedatum van de ontvanger minimaal 14 juni 2008 zijn. Dynamische Content Instellen Selecteer allereerst in een nieuwsbrief of

Dynamische Content in de BEE Editor Lees verder »

Inhoud verbergen op mobiele apparaten met de BEE Editor

Inhoud verbergen op mobiele apparaten met BEE editor

Bij mobiel ontwerp gaat het niet alleen om de reacties op de lay-out, maar ook om het hebben van de juiste inhoud in de juiste context. Een e-mail die uitstekende resultaten op desktopschermen oplevert, werkt mogelijk niet zo goed wanneer de gebruiker op zijn mobiele apparaat moet scrollen om de call-to-action te bereiken. De beste manier om dit op te lossen, is door onnodige ontwerp- en/of inhoudselementen te verbergen wanneer het bericht op mobiele apparaten wordt weergegeven. En dat is waar deze functie over gaat!

Inhoud verbergen op mobiele apparaten met BEE editor Lees verder »

Google 2-Step Verification

Extra beveiliging van de software d.m.v. Google 2 staps authenticatie

Bij MailCamp zijn wij voortdurend bezig de software beter te beveiligen. Zeker met de vernieuwde AVG/GDPR wetgeving is het belangrijk dat wij én onze klanten hun zaken op orde hebben. Met authenticatie in twee stappen wordt ongeautoriseerde toegang tot de software voorkomen, mocht een gebruiker erin slagen het wachtwoord te bemachtigen. Zelfs als een wachtwoord is gekraakt, geraden of anderszins gestolen, kan een aanvaller niet inloggen zonder toegang tot de aanvullende verificatiemanieren van de gebruiker. Deze verificatie bestaat in dit geval uit een code die

Extra beveiliging van de software d.m.v. Google 2 staps authenticatie Lees verder »

Video toevoegen aan een nieuwsbrief

Video toevoegen aan je nieuwsbrief

Met het blok “videocontent” kan je eenvoudig YouTube- of Vimeo video’s toevoegen aan je nieuwsbrief. Je hoeft alleen de URL van YouTube of Vimeo te copy-pasten en MailCamp doet de rest: de editor pakt automatisch de omslagafbeelding voor de video, plaatst er een Play-pictogram bovenop en koppelt hem aan de video-inhoud.

Video toevoegen aan je nieuwsbrief Lees verder »

Verbeter de kwaliteit van mailinglijsten en boost de deliverability

“Kwaliteit boven kwantiteit”. Hoe vaak wordt dat wel niet geroepen. En hoe toepasselijk is deze term ook binnen de emailmarketing, alhoewel toch nog steeds veel partijen dit niet lijken te begrijpen. We hebben het natuurlijk over lijsthygiëne; de gezondheid van jouw mailinglijst. Want een lijst met contactpersonen waarvan de helft nog nooit een nieuwsbrief heeft geopend of nog nooit heeft geklikt is absoluut geen gezonde lijst en zal nooit een goede deliverability kunnen behalen.

Verbeter de kwaliteit van mailinglijsten en boost de deliverability Lees verder »

Lightspeed

Succesvolle e-mailmarketing met Lightspeed begint bij MailCamp

We kregen de vraag afgelopen tijd steeds meer; hebben jullie ook een goede Lightspeed koppeling?Na wat onderzoek bleek dat er eigenlijk maar weinig goed werkende apps zijn voor Lightspeed m.b.t. e-mailmarketing. Waar ook veel Lightspeed gebruikers over vallen is de kosten per maand om deze apps te gebruiken. Dat moet anders dachten wij bij MailCamp.

Succesvolle e-mailmarketing met Lightspeed begint bij MailCamp Lees verder »

Scroll naar boven